Hmmm... nie było nas od jakiegoś początku sierpnia O.o
Przepraszamy , no ale byłyśmy na wakacjach , później jakoś chodziłyśmy do Zuzi na basen ( jej blog --> ladyzuzia.blogspot.com ) . Fajnie się bawiłyśmy , czytałyśmy itp... NO I ZAPOMNIAŁYŚMY ŻEBY COŚ NAPISAĆ ! Teraz szkoła i tesh nie będzie czasu ! ;o
Ale się jakoś postaramy , pisać tak z jeden post na 3 dni , lub tydzień .
Możemy też stosować metodę , żeby jednego dnia napisać 2 posty , i zrobić sobie ,,więcej wolnego " .
Ogólnie to jest teraz dużo pracy , bo w środę i czwartek mamy kartkówki . Do tego 2O mamy sesje z plusem + .
No to pa ♥
