sobota, 28 lipca 2012

Free time ;3

Hejka :*
Zaraz idziemy do SUSAN MARR z msp do jej basenu , po kąpiemy się trochę i ponurkujemy ..
Przed chwilką wróciłyśmy z jabłonki , tata Agnes przybił nam do niej deski :3
Przeszłyśmy się na mały spacerek i teraz poserfowałyśmy trochę po necie :D
Przepraszamy , za to że tak długo nie pisałyśmy , postaramy się blogować trochę więcej  ;/
Obiecujemy ! ^^
To pa pa :*

poniedziałek, 23 lipca 2012

No siema no xd

Heeey ;**
Już dawno nie pisałyśmy , właściwie trzy dni ... Jakoś nie miałyśmy czasu tyle fajnych zajęć i wgl :)
Robiłyśmy baaardzo dużo rzeczy , grałyśmy w siatkę , badmintona , oglądałyśmy Death Note ( w wersji anime ) , gaaadałyśmy , siedziałyśmy na msp i oglądałyśmy jabłonkę . Zaczęło rosnąć na niej tysiące jabłek !!! Tylko teraz są jeszcze zielone .. , ale zaczynają się rumienić :D
Jeśli macie pomysły o czym mamy pisać na blogu , to wysyłajcie nam na maila wiadomości , albo piszcie w komach ;p
No wiecie czy mamy gadać o modzie , czy może bardziej o książkach i kuchni ? Albo o nas  :)
Czy mamy zacząć kręcić jakieś filmy i tym podobne rzeczy :p
No to pa idziemy oglądać trzeci odc. Death Note // Mysza & Agnes <3

P.s Mamy coś dla was z Death Note

piątek, 20 lipca 2012

Jak nam dalej upływa czas ...

Dzisiaj od rana gramy w msp , wbijamy myszy 5 lvl , później mi wbijemy 9 i będzie po sprawie :D
Właśnie byłyśmy u Myszy i  jadła pomidorówkę z woreczka ;p
Wiecie , że w Zarze jest taniej niż w O***cku ? W zarze skórzane baleriny kosztują ok.30-60 zł , a w naszym mieście aż 138zł ? A siostra Agnes na nią wrzeszczy , że nie będzie jeździła do Warszawy i że ,,gówno prawda"...Okazało się , że wakacje czytamy dość mało książek , Mysza przeczytała na razie 4 , a
Agnes ( ja ) zaczynam czytać dopiero  4 ! Hmmm.... O wiele za mało czytamy jak na nas ; >>
Ogólnie nie mamy na razie żadnych innych tematów do pisania ;C
Bay kisski // Mysza & Agnes 

czwartek, 19 lipca 2012

Inspire Black Photo ♥

Heyy :**
Dzisiaj wrzucimy wam parę inspirujących zdjęć , to oko to Agnes :pp
Mysza dzisiaj była na zakupach w Warszawie , a ja w CZD ( Centrum Zdrowia Dziecka)
Dziś niestety będzie dość mały post :)
Dziękujemy za to , że jednak znowu nas zaobserwowałaś Tusia pl




I jeszcze One Direction <3


środa, 18 lipca 2012

New wygląd bloga + niezłe oszustwo !

Jak zauważyliście  wprowadziłyśmy parę zmian w naszym blogu :D
Jeśli wam się nie podoba to piszcie ...a jeśli wam się podoba to tesh piszcie xd
Ubolewamy nad tym , że pewna osoba przestała nas obserwować . DZIĘKUJEMY -.- !
I pamiętajcie ! Jeśli blog wam się podoba skomentujcie , obserwujcie , albo przynajmniej odwdzięczcie się że my was zaobserwowałyśmy ! ; /
U nas ciągle brzydka pogoda , ani troszkę słońca co najwyżej deszcz - burza .
Za bardzo nie mamy co robić i trochę nam się nudzi  ;C
Niedawno znalazłyśmy na allegro coś takiego --> http://allegro.pl/2-converse-naszywka-naszywki-logo-all-star-trampki-i2453522193.html
Są to naszywki ,, Converse all star  " , można je naszyć na zwykłe trampki i lansować :D
Czego nie polecamy , ponieważ niby ktoś przyczepi sobie coś takiego do buta , ale ....pomyślcie logicznie to jest tylko kółeczko , a napis ,, All Star" z tyłu i na ,, języczku " ?
Ha !? Nie dajcie się wciągnąć ! 8, 50 to też coś , można sobie kupić lakier do paznokci ! <3
No to papatki // Mysza & Agnes 

wtorek, 17 lipca 2012

Nasze zajęcia na wakacje ;3 !

Mamy już wymyślone na resztę wakacji zajęcia będziemy :
  • Próbowały coś uszyć , wydziergać itp... 
  • Pisać na blogu
  • Wciskać w Agnes co się da żeby przytyła
  • Słuchać muzyki 
  • Grać w badmintona
  • Grać w simy 
  • Malowac paznokcie
I jeszcze dużo  rzeczy o , których zapomniałyśmy ! 
Wczoraj  rodzice Myszy malowali salon , a my odpowietrzałyśmy kaloryfery ;pp
A co wy będziecie robić w wakacje ? 
Napiszcie w komach , albo napiszcie e-mail na mysza.andagnes@vip.onet.pl
Bay // Mysza and Agnes 






poniedziałek, 16 lipca 2012

Mmmm.. Frugo + One Direction

Ostatnio , a właściwie 2 tygodnie temu , zamroziłyśmy u Agnes ( mnie ) w zamrażarce , pomarańczowe frugo
Dzisiaj je odgrzebałyśmy i zjadłyśmy , smakowało identycznie jak ,,lody frugo" , niestety nie zrobiłyśmy zdjęć ,bo nie mogłyśmy się powstrzymać przed ich zjedzeniem ! <3
Wczoraj napisałyśmy bardzo krótki post , ale po prostu byłyśmy zajęte graniem w badmintona , leżeniem na leżakach i zajadaniem tofisiowego kremu mniam !  ( jogurt bałkański + toffi )  
Proszę jeśli nas lubicie dodajcie się do witryny obserwatorów !!!
Miłego dnia ;3 !

niedziela, 15 lipca 2012

Nowy super film - Hotel Transylvania

Nie wiem czy wiecie , ale 28 września 2012r odbędzie się premiera filmu Hotel Transylvania.
Baaardzo się cieszymy , bo jak wiecie lubimy wampiry i tego typu potwory i zjawy ;p
Bardzo chcemy go obejrzeć ! <3
Oglądałyśmy jego zwiastuny na youtube  :

Czekamy niecierpliwie na premierę ! ;3

Bay / Mysza &Agnes

piątek, 13 lipca 2012

czwartek, 12 lipca 2012

Twitter i odpowie ;3

Z powodu 76 wejść , za co bardzo Wam dziękujemy 
Założyłyśmy twittera i odpowie.pl , możecie nas teraz prawie ciągle śledzić i zadawać pytania ;3
Poza tym przekonałyśmy się jak trudno zrobić sobie z kimś sweet focię ;p
Biegłyśmy od Myszy z domu i całe się przemoczyłyśmy ! Grr..! Ach ten deszcz i to taki mocny jakby chmura się porwała !
No i macie link do twittera --> https://twitter.com/MyszaandAgnes
I odpowie.pl --> http://MyszaandAgnes.odpowie.pl
Będzie zawsze zamieszczony na blogu . Hmm może wkrótce założymy fanpage ? 
Niestety najpierw musi być przynajmniej 10 obserwatorów i 160 wejść <3
Bay / Mysza and Agnes 

Drugi blogger :)

Hej ;p
Jestem Mysza , postanowiłyśmy z Agnes , że będziemy razem prowadziły tego bloga :)
Chciałabym napisać wam coś o mnie , bo Agnes już to pewnie zrobiła ;3
Mam na imię Matylda , chodzę do klasy z Agą i jesteśmy kumpelami <3
Nie mam rodzeństwa, za to mam upierdliwego brata ciotecznego , który mieszka ze mną na podwórku. Mam 3 psy - dwa to yorki . Polly to mama Gapy . Obie są bardzo energiczne , chociaż małe zżerają mi codziennie buty ( ich ulubione to klapki z roxy ) .
Pola ma 4 lata , a Gapa pół roku . Mam jeszczę dwuletnią , ogromną Ritę , jest owczarkiem środkowo-azjatyckim . I waży aż 70 kg ;pp
Interesuję się malowaniem , wampirami , muzyką i literaturą ( właściwie tak jak Agnes )
Moim ulubionym kolorem jest .. ostatni mam dużo ulubionych kolorów :D
Bay /Mysza <3


środa, 11 lipca 2012

Jak mi mija czas ;3

Piecze się właśnie moje drzewko i serduszko z masy solnej , myślę że robienie figurek staje się powoli moim hobby 
Znalazłam wczoraj mojego starego Sony Ericssona z klapką chyba zacznę go z powrotem używać ;p
Chyba zaraz zacznę coś rysować , a potem jak najdokładniej pomaluję drewnianymi kredkami , jakoś mam na to ochotę :p
Jutro wraca tata i pewnie pogram z nim w badmintona.Może zrobię piknik z Matyldą , bo powiem wam , że dzisiaj wraca ♥ Jestem taka szczęśliwa łiii ! ;**
Wreszcie będzie mniej nudy , czuję się tak jak by nie było jej z miesiąc , chociaż była na mazurach tylko 11-12 dni ;3
Ostatnio zaczęły mi się podobać Ray - Bany, widziałam coś podobnego w Rossmanie , nie były to orginalne prawdziwe okulary , ale bardzo podobne :)
Chciałabym takie mieć  <3 
Macie parę zdjęć najładniejszych według mnie <3
Na tym drugim zdjęciu są takie różowe , wzięłam udział w konkursie na facebooku , gdzie można je wygrać ;D
No to bay / Agnes 
p.s : muszę zanieść pieskowi wody :)









wtorek, 10 lipca 2012

Hejooo !

I od razu na początku mogę wam powiedzieć , że jest coraz lepiej :)
Naprawiłam tv , trzeba było tylko wepchnąć tam taką wtyczkę z anteną ;D
Nudziło mi się więc zrobiłam jeże z masy solnej , trochę niedopracowane , ale przynajmniej się czymś zajęłam.Znalazłam ,,Opium w rosole" - Małgorzaty Musierowicz , więc mam już coś oprócz ,,Figi " do czytania , chociaż fajna ta książka.
Zauważyłam , że Jadwiga Korczakowska (Pisarka wielu książek , wierszy i artykułów dla dzieci oraz patronka mojej szkoły ) ściągała trochę książki od Marii Buyno Arctowej , ponieważ :

  • Maria Buyno Arctowa napisała ,,Słoneczko" - Jadwiga Korczakowska napisała ,,Bułeczkę" 
  1. Bułeczka tak jak Słoneczko wyjeżdża do miasta , bo nie ma się nią kto zaopiekować
  2. Bułeczka tak jak Słoneczko jest bardzo pracowitą i dobroduszną dziewczynką
  3. Bułeczka tak jak Słoneczko ma trudności  w mieście , ponieważ Wandzia jej nie lubi-podkreślam , że Słoneczko było znienawidzone przez Hankę i na początku Janka . Hanka próbowała podpalić Słoneczko na stryszku ... Wiele razy z Jankiem skłamali , żeby Słoneczko wypadło źle przy p.Dębskiej . Baaardzo podobnie Bułeczka była napastowana przez Wandzie i Karola
Czemu moim zdaniem to Jadwiga Korczakowska czasem ściągała od Marii Buyno Arctowej ?
Jest jedno najważniejsze wytłumaczenie  *,,Ciocia Mania"  zaczęła pisać książki  wcześniej niż Jadwiga Korczakowska :)
Heh , ale się rozpisałam ;D
Wstawiam wam zdjęcie moich niezbyt pięknie zrobionych jeżyków z masy solnej :)
* Ciocia Mania - jeden z pseudonimów Marii Buyno Arctowej
Bay / Agnes

poniedziałek, 9 lipca 2012

Jaka nuda , nigdzie na razie nie wyjeżdżam , a moje koleżanki powyjeżdżały :(
Mój tata wyjechał na 4 dni jako opiekun na koloniach ( nad morze ) tak , by przynajmniej ze mną w badmintona pograł . Nie mam właściwie co czytać , telewizor po burzy się popsuł i nie ma kto naprawić.
Jedyne co robię to czytam ,,Figę " - Marii Buyno Arctowej , nawet lubię tą autorkę czytałam już ,,Słoneczko" , rysuję i siedzę trochę przy komputerze , a i prawie bym zapomniała pomagam jeszcze mamie.
A jak wam mijają wakacje ? ;3 














Bay/Agnes <3

sobota, 7 lipca 2012

Takie tam ;3

Jestem Agnieszka, mam 11 lat . Jestem raczej humorystyczną osobą . Słucham różnej muzyki trochę reggae , trochę heavy metalu i troszkę popu ;)
Lubię grać w The Sims 2 , siedzieć na facebooku , spotykać się ze znajomymi , jeść szarlotkę i czytać książki  i lubię wampiry nie dlatego , że szaleję za jakimś  Edwardem czy tam Bellą , ale dlatego , że lubię historie z typu o Władzie Palowniku i Elżbiecie Batory .( Sorry jak kogoś uraziłam z tym zmierzchem , ale ja za tym tak nie szaleje)
Robimy z koleżankami różne zwariowane rzeczy . ( robi to chyba  chyba  większość z was)
Zamierzam nauczyć się grać na gitarze klasycznej ;*
Mam 3 letniego pieska i dwójkę starszego rodzeństwa ; >>
To chyba na tyle :)
Ahh prawie bym  zapomniała mam mocną nie dowagę i codziennie walczę żeby nabrać trochę sadła ;p
Bay :*/Agnes