Dzisiaj je odgrzebałyśmy i zjadłyśmy , smakowało identycznie jak ,,lody frugo" , niestety nie zrobiłyśmy zdjęć ,bo nie mogłyśmy się powstrzymać przed ich zjedzeniem ! <3
Wczoraj napisałyśmy bardzo krótki post , ale po prostu byłyśmy zajęte graniem w badmintona , leżeniem na leżakach i zajadaniem tofisiowego kremu mniam ! ( jogurt bałkański + toffi ) ♥
Proszę jeśli nas lubicie dodajcie się do witryny obserwatorów !!!
Miłego dnia ;3 !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz